Ak posielate mail mimo ordinačných hodín, nedostanete naň odpoveď. Vyvinieme maximálne úsilie na to, aby sme odpovedali na všetky maily, ktoré prídu v čase ordinačných hodín ešte v ten deň.
- mailová služba lekára nie je povinná, je doplnkovou službou pre zlepšenie komunikácie medzi ambulanciou a pacientom. Mailová komunikácia slúži hlavne na informácie ohľadom výsledkov vyšetrení a objednávanie, prípadne zmeny termínov preventívnych vyšetrení a očkovaní.
- na riešenie zdravotných ťažkostí a početných otázok treba využiť objednanie termínu vyšetrenia v ambulancii cez eČasenku.
- rady ohľadom manažmentu najčastejších ťažkostí u detí (ošetrovanie teploty, respiračné infekcie, varicella, dojčenie a príkrmy) nájdete na našej web stránke
Naďalej platí: V prípade náhle vzniknutých závažných akútnych ťažkostí (napr.: sťažené dýchanie – dusenie, porucha vedomia a zmena správania, apatia, febrilné kŕče), keď sa nedá objednať eČasenka, kontaktujte neodkladne našu ambulanciu osobne!